ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
Συνεδρίαση Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων – «Τουριστική Προβολή Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, β΄ εξάμηνο 2012»
Το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων ενέκρινε – κατά πλειοψηφία – την υποβολή πρότασης και σχετικού δελτίου με τίτλο: «Τουριστική Προβολή Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, β΄ εξάμηνο 2012», στην ανοιχτή πρόσκληση με κωδικό 40, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτικής Ελλάδας- Πελοποννήσου- Ιονίων Νησιών», που συγχρηματοδοτείται από το ΕΤΠΑ.
Η εισήγηση
Στο πλαίσιο της ανοιχτής πρόσκλησης με κωδικό αριθμό 40, του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Δυτική Ελλάδα- Πελοπόννησος- Ιόνιοι Νήσοι”, άξονας προτεραιότητας 09 “Αειφόρος Ανάπτυξη και Ποιότητα Ζωής Ιονίων Νήσων”, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προτίθεται να υποβάλλει σχετική πρόταση με τίτλο: “Τουριστική προβολή Περιφέρειας Ιονίων Νήσων Β` εξάμηνο 2012” και με συνολικό προϋπολογισμό 300.000,00 ευρώ.
Στόχος της εν λόγω πρόσκλησης είναι η προώθηση και ανάδειξη της εικόνας της Περιφέρειας και του γενικότερου τουριστικού προϊόντος της, που πραγματώνεται μέσα από επιλέξιμες δράσεις, όπως η συμμετοχή σε εκθέσεις και εκδηλώσεις τουριστικού ενδιαφέροντος, η παραγωγή και διάθεση έντυπου υλικού, διαφημιστικές καταχωρήσεις, αποτύπωση ειδικών θεματικών διαδρομών, κ.α.
Στην προτεινόμενη προς υποβολή πράξη, περιγράφονται πολύ συνοπτικά οι στρατηγικές θέσεις της Περιφέρειάς μας για την προβολή του τουριστικού της αποθέματος. Στο τεχνικό δελτίο περιγράφονται, κυρίως, οι άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων το επόμενο εξάμηνο, χωρισμένοι σε 5 υποέργα.
Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
Πιο συγκεκριμένα το υποέργο 1 έχει τον τίτλο: “Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις” και περιλαμβάνει τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε σειρά εκθέσεων τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Ενδεικτικά αναφέρονται οι τουριστικές εκθέσεις της Βαρσοβίας, της Αγίας Πετρούπολης, του Λονδίνου (World Travel Market) αλλά και της Θεσσαλονίκης (Φιλοξένια). Για τις συγκεκριμένες εκθέσεις έχει ληφθεί μάλιστα και η σχετική απόφαση συμμετοχής από την Επιτροπή Τουρισμού -Πολιτισμού της ΠΙΝ, χωρίς να αποκλείεται όμως και η συμμετοχή σε οποιαδήποτε άλλη έκθεση κριθεί σκόπιμο.
Λαμβάνοντας υπόψη το υψηλό κόστος ενοικίασης εκθεσιακού χώρου τόσο στην έκθεση του Λονδίνου όσο και της Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης και το γεγονός ότι στο ίδιο υποέργο πρέπει να προβλεφθούν οι δαπάνες μεταφοράς του διατιθέμενου στις εκθέσεις υλικού και κάθε άλλη υποστηρικτική δράση, το υποέργο έχει προϋπολογισθεί στις 110.000,00 ευρώ.
Διαφημιστική εκστρατεία σε ΜΜΕ στο εσωτερικό και εξωτερικό
Το δεύτερο υποέργο της προτεινόμενης πράξης φέρει τον τίτλο: “Διαφημιστική εκστρατεία σε ΜΜΕ στο εσωτερικό και εξωτερικό”. Εδώ συμπεριλαμβάνονται όλες οι καταχωρήσεις που μπορούν να πραγματοποιηθούν το προσεχές εξάμηνο σε έντυπα μέσα (εφημερίδες, περιοδικά) αλλά και κάθε μορφής διαφήμιση που πραγματοποιείται στην τηλεόραση, σε ραδιόφωνο, σε μέσα μαζικής μεταφοράς και στο internet.
Στόχος είναι να επιλεγούν μέσα με ευρύ κοινό, που ταυτόχρονα να απευθύνονται σε στοχευμένες αγορές. Οι καταχωρήσεις δύνανται να είναι γενικές και να αφορούν στο σύνολο της Περιφέρειας, ή ειδικές και να αφορούν σε συγκεκριμένη τοποθεσία ή θεματικές όπως για παράδειγμα, “Ειδικές μορφές τουρισμού στην ΠΙΝ” ή “Συνεδριακός τουρισμός”.
Ο προϋπολογισμός του εν λόγω υποέργου ανέρχεται στις 30.000,00 ευρώ.
Αναπαραγωγή και δημιουργία έντυπου, οπτικοακουστικού και ψηφιακού υλικού
Το τρίτο υποέργο με τίτλο: “Αναπαραγωγή και δημιουργία έντυπου, οπτικοακουστικού και ψηφιακού υλικού”, αφορά αφενός στην αναπαραγωγή του υφιστάμενου υλικού της ΠΙΝ αλλά και στη δημιουργία νέου, είτε αυτό είναι ειδικά θεματικά φυλλάδια, χάρτες, dvds, κ.α. Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφερθεί ότι ήδη ετοιμάζονται τα νέα φυλλάδια τουριστικής προβολής της ΠΙΝ σε διάφορες γλώσσες, τα οποία πρόκειται να αναπαραχθούν μέσα από αυτό το υποέργο και να καλύψουν την ανάγκη για εξειδικευμένο προς διάθεση υλικό στις εκθέσεις που συμμετέχει η Περιφέρεια.
Ο προϋπολογισμός του υποέργου είναι 55.000,00 ευρώ.
Φιλοξενία δημοσιογράφων από το εσωτερικό και εξωτερικό
Το τέταρτο υποέργο αφορά στη φιλοξενία δημοσιογράφων από το εσωτερικό και εξωτερικό και στη γενικότερη διεύρυνση των συνεργασιών. Σκοπός είναι να αξιοποιηθούν οι διάφορες επαφές που πραγματοποιούνται μέσα από τη συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, ώστε να προσκαλούνται και να φιλοξενούνται stakeholders του τουρισμού στον τόπο μας και δια ζώσης να αποκτούν την εμπειρία των Ιονίων Νήσων.
Ο προϋπολογισμός του υποέργου είναι 5.0000,00 ευρώ.
Συμμετοχή και διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων που προβάλλουν την Περιφέρεια
Το τελευταίο υποέργο περιλαμβάνει τη συμμετοχή αλλά και τη διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων που προβάλλουν την Περιφέρεια διαπεριφερειακά, εθνικά και διεθνώς. Λόγω του μεγάλου εύρους των δράσεων που μπορούν να ενταχθούν στο συγκεκριμένο υποέργο αλλά και συγκεκριμένων προτάσεων που ήδη έχουν υποβληθεί στην Περιφέρεια, ο προϋπολογισμός του υποέργου ανέρχεται στις 100.000,00 ευρώ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
Συνεδρίαση Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων – «Τουριστική Προβολή Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, β΄ εξάμηνο 2012»
Το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων ενέκρινε – κατά πλειοψηφία – την υποβολή πρότασης και σχετικού δελτίου με τίτλο: «Τουριστική Προβολή Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, β΄ εξάμηνο 2012», στην ανοιχτή πρόσκληση με κωδικό 40, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτικής Ελλάδας- Πελοποννήσου- Ιονίων Νησιών», που συγχρηματοδοτείται από το ΕΤΠΑ.
Η εισήγηση
Στο πλαίσιο της ανοιχτής πρόσκλησης με κωδικό αριθμό 40, του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Δυτική Ελλάδα- Πελοπόννησος- Ιόνιοι Νήσοι”, άξονας προτεραιότητας 09 “Αειφόρος Ανάπτυξη και Ποιότητα Ζωής Ιονίων Νήσων”, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων προτίθεται να υποβάλλει σχετική πρόταση με τίτλο: “Τουριστική προβολή Περιφέρειας Ιονίων Νήσων Β` εξάμηνο 2012” και με συνολικό προϋπολογισμό 300.000,00 ευρώ.
Στόχος της εν λόγω πρόσκλησης είναι η προώθηση και ανάδειξη της εικόνας της Περιφέρειας και του γενικότερου τουριστικού προϊόντος της, που πραγματώνεται μέσα από επιλέξιμες δράσεις, όπως η συμμετοχή σε εκθέσεις και εκδηλώσεις τουριστικού ενδιαφέροντος, η παραγωγή και διάθεση έντυπου υλικού, διαφημιστικές καταχωρήσεις, αποτύπωση ειδικών θεματικών διαδρομών, κ.α.
Στην προτεινόμενη προς υποβολή πράξη, περιγράφονται πολύ συνοπτικά οι στρατηγικές θέσεις της Περιφέρειάς μας για την προβολή του τουριστικού της αποθέματος. Στο τεχνικό δελτίο περιγράφονται, κυρίως, οι άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων το επόμενο εξάμηνο, χωρισμένοι σε 5 υποέργα.
Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις
Πιο συγκεκριμένα το υποέργο 1 έχει τον τίτλο: “Συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις” και περιλαμβάνει τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε σειρά εκθέσεων τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Ενδεικτικά αναφέρονται οι τουριστικές εκθέσεις της Βαρσοβίας, της Αγίας Πετρούπολης, του Λονδίνου (World Travel Market) αλλά και της Θεσσαλονίκης (Φιλοξένια). Για τις συγκεκριμένες εκθέσεις έχει ληφθεί μάλιστα και η σχετική απόφαση συμμετοχής από την Επιτροπή Τουρισμού -Πολιτισμού της ΠΙΝ, χωρίς να αποκλείεται όμως και η συμμετοχή σε οποιαδήποτε άλλη έκθεση κριθεί σκόπιμο.
Λαμβάνοντας υπόψη το υψηλό κόστος ενοικίασης εκθεσιακού χώρου τόσο στην έκθεση του Λονδίνου όσο και της Θεσσαλονίκης, καθώς επίσης και το γεγονός ότι στο ίδιο υποέργο πρέπει να προβλεφθούν οι δαπάνες μεταφοράς του διατιθέμενου στις εκθέσεις υλικού και κάθε άλλη υποστηρικτική δράση, το υποέργο έχει προϋπολογισθεί στις 110.000,00 ευρώ.
Διαφημιστική εκστρατεία σε ΜΜΕ στο εσωτερικό και εξωτερικό
Το δεύτερο υποέργο της προτεινόμενης πράξης φέρει τον τίτλο: “Διαφημιστική εκστρατεία σε ΜΜΕ στο εσωτερικό και εξωτερικό”. Εδώ συμπεριλαμβάνονται όλες οι καταχωρήσεις που μπορούν να πραγματοποιηθούν το προσεχές εξάμηνο σε έντυπα μέσα (εφημερίδες, περιοδικά) αλλά και κάθε μορφής διαφήμιση που πραγματοποιείται στην τηλεόραση, σε ραδιόφωνο, σε μέσα μαζικής μεταφοράς και στο internet.
Στόχος είναι να επιλεγούν μέσα με ευρύ κοινό, που ταυτόχρονα να απευθύνονται σε στοχευμένες αγορές. Οι καταχωρήσεις δύνανται να είναι γενικές και να αφορούν στο σύνολο της Περιφέρειας, ή ειδικές και να αφορούν σε συγκεκριμένη τοποθεσία ή θεματικές όπως για παράδειγμα, “Ειδικές μορφές τουρισμού στην ΠΙΝ” ή “Συνεδριακός τουρισμός”.
Ο προϋπολογισμός του εν λόγω υποέργου ανέρχεται στις 30.000,00 ευρώ.
Αναπαραγωγή και δημιουργία έντυπου, οπτικοακουστικού και ψηφιακού υλικού
Το τρίτο υποέργο με τίτλο: “Αναπαραγωγή και δημιουργία έντυπου, οπτικοακουστικού και ψηφιακού υλικού”, αφορά αφενός στην αναπαραγωγή του υφιστάμενου υλικού της ΠΙΝ αλλά και στη δημιουργία νέου, είτε αυτό είναι ειδικά θεματικά φυλλάδια, χάρτες, dvds, κ.α. Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφερθεί ότι ήδη ετοιμάζονται τα νέα φυλλάδια τουριστικής προβολής της ΠΙΝ σε διάφορες γλώσσες, τα οποία πρόκειται να αναπαραχθούν μέσα από αυτό το υποέργο και να καλύψουν την ανάγκη για εξειδικευμένο προς διάθεση υλικό στις εκθέσεις που συμμετέχει η Περιφέρεια.
Ο προϋπολογισμός του υποέργου είναι 55.000,00 ευρώ.
Φιλοξενία δημοσιογράφων από το εσωτερικό και εξωτερικό
Το τέταρτο υποέργο αφορά στη φιλοξενία δημοσιογράφων από το εσωτερικό και εξωτερικό και στη γενικότερη διεύρυνση των συνεργασιών. Σκοπός είναι να αξιοποιηθούν οι διάφορες επαφές που πραγματοποιούνται μέσα από τη συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, ώστε να προσκαλούνται και να φιλοξενούνται stakeholders του τουρισμού στον τόπο μας και δια ζώσης να αποκτούν την εμπειρία των Ιονίων Νήσων.
Ο προϋπολογισμός του υποέργου είναι 5.0000,00 ευρώ.
Συμμετοχή και διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων που προβάλλουν την Περιφέρεια
Το τελευταίο υποέργο περιλαμβάνει τη συμμετοχή αλλά και τη διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων που προβάλλουν την Περιφέρεια διαπεριφερειακά, εθνικά και διεθνώς. Λόγω του μεγάλου εύρους των δράσεων που μπορούν να ενταχθούν στο συγκεκριμένο υποέργο αλλά και συγκεκριμένων προτάσεων που ήδη έχουν υποβληθεί στην Περιφέρεια, ο προϋπολογισμός του υποέργου ανέρχεται στις 100.000,00 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου