Λίγες μέρες μόνο μας χωρίζουν από την έναρξη της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τα τρία νέα μεγάλα έργα παραχώρησης της χώρας.
Τα έργα στην υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας, Λευκάδας και του οδικού άξονα Ελευσίνα-Υλίκη –Θήβα αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον.
Η ΛΕΥΚΑΔΑ ΠΡΩΤΗ
Στις 30 Οκτωβρίου ξεκινά η πρώτη εκδήλωση ενδιαφέροντος που αφορά το έργο της υποθαλάσσιας σύνδεσης Λευκάδας. Πρόκειται για ένα έργο με μικρή τεχνική δυσκολία και αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών εταιρειών.
Η υποθαλάσσια σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 50 μέτρα και συνολικά δεν θα ξεπερνά τα 500 μέτρα μαζί με τις απαραίτητες συνδέσεις με το οδικό δίκτυο των περιοχών εκατέρωθεν. Οι κάτοικοι δείχνουν πρόθυμοι καθώς μόνο οφέλη μπορεί να υπάρξουν από αυτό το έργο.
Η παραχώρηση θα έχει χρονικό ορίζοντα 30 έτη ενώ προς το παρόν δεν είναι γνωστό το αντίτιμο των διοδίων. Με την ολοκλήρωση του έργου η Λευκάδα θα συνδεθεί με το υπόλοιπο Ηπειρωτικό δίκτυο αυτοκινητόδρομων καθώς μέσω του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία θα έχει πρόσβαση στην Ιόνια Οδό.
Υπολογίζεται πως η απόσταση Λευκάδα-Αθήνα θα είναι κάτι περισσότερο από 3,5 ώρες ενώ η απόσταση Λευκάδα-Θεσσαλονίκη θα είναι περίπου 4 ώρες.
Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΕΠΕΤΑΙ
Στις 6 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει και η διαδικασία για την κατασκευή της Υποθαλάσσιας σήραγγας που θα ενώσει το Πέραμα με τη Σαλαμίνα. Πρόκειται για έργο εξαιρετικής σημασίας για την Σαλαμίνα που θα έχει απρόσκοπτη σύνδεση με την πρωτεύουσα.
Το κόστος υπολογίζεται σε 350εκ.ευρώ και το μήκος του έργου υπολογίζεται σε περίπου 17,5χλμ. Η παραχώρηση θα διαρκέσει 30 έτη.
Ο ΑΞΟΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΜΕ ΣΤΕΡΕΑ
Όταν πριν 120 χρόνια δημιουργούνταν η διώρυγα της Κορίνθου όλοι μιλούσαν για ένα σύγχρονο θαύμα της μηχανικής. Ο νέος αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Υλίκη-Θήβα θα ενώσει την Πελοπόννησο με τη Στερεά μειώνοντας κατά τουλάχιστον μία ώρα την χρονοαπόσταση και κάνοντας άλλο ένα σύγχρονο θαύμα.
Το έργο ίσως διαθέτει και σιδηρόδρομο στο μέσον (στα πρότυπα της Αττικής Οδού) ενώ θα φέρει σωρεία επενδύσεων στην περιοχή αλλά και το real estate της περιοχής. Το κόστος του υπολογίζεται σε 400εκ.ευρώ ενώ ο παραχωρησιούχος θα τον «αποκτήσει» για 30 χρόνια. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος λήγει στις 13 Νοεμβρίου.
ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Η εκδήλωση ενδιαφέροντος και το σύνολο της δημοπράτησης θα γίνει με νέο μοντέλο. Ο Ανταγωνιστικός Διάλογος θα φέρει στο ίδιο τραπέζι Κράτος-Τοπική Αυτοδιοίκηση και ενδιαφερόμενους και θα τους καλέσει να βρουν το βέλτιστο σενάριο για την κατασκευή και λειτουργία των έργων.
Η περίοδος αυτή θα διαρκέσει 28 μήνες. Την Άνοιξη του 2015 θα δοθούν οι προσφορές και τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν να κατασκευάζονται το 2016.
ΠΗΓΗ : www.lefkasnews.gr
Τα έργα στην υποθαλάσσια σήραγγα Σαλαμίνας, Λευκάδας και του οδικού άξονα Ελευσίνα-Υλίκη –Θήβα αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον.
Η ΛΕΥΚΑΔΑ ΠΡΩΤΗ
Στις 30 Οκτωβρίου ξεκινά η πρώτη εκδήλωση ενδιαφέροντος που αφορά το έργο της υποθαλάσσιας σύνδεσης Λευκάδας. Πρόκειται για ένα έργο με μικρή τεχνική δυσκολία και αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών εταιρειών.
Η υποθαλάσσια σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 50 μέτρα και συνολικά δεν θα ξεπερνά τα 500 μέτρα μαζί με τις απαραίτητες συνδέσεις με το οδικό δίκτυο των περιοχών εκατέρωθεν. Οι κάτοικοι δείχνουν πρόθυμοι καθώς μόνο οφέλη μπορεί να υπάρξουν από αυτό το έργο.
Η παραχώρηση θα έχει χρονικό ορίζοντα 30 έτη ενώ προς το παρόν δεν είναι γνωστό το αντίτιμο των διοδίων. Με την ολοκλήρωση του έργου η Λευκάδα θα συνδεθεί με το υπόλοιπο Ηπειρωτικό δίκτυο αυτοκινητόδρομων καθώς μέσω του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία θα έχει πρόσβαση στην Ιόνια Οδό.
Υπολογίζεται πως η απόσταση Λευκάδα-Αθήνα θα είναι κάτι περισσότερο από 3,5 ώρες ενώ η απόσταση Λευκάδα-Θεσσαλονίκη θα είναι περίπου 4 ώρες.
Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΕΠΕΤΑΙ
Στις 6 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει και η διαδικασία για την κατασκευή της Υποθαλάσσιας σήραγγας που θα ενώσει το Πέραμα με τη Σαλαμίνα. Πρόκειται για έργο εξαιρετικής σημασίας για την Σαλαμίνα που θα έχει απρόσκοπτη σύνδεση με την πρωτεύουσα.
Το κόστος υπολογίζεται σε 350εκ.ευρώ και το μήκος του έργου υπολογίζεται σε περίπου 17,5χλμ. Η παραχώρηση θα διαρκέσει 30 έτη.
Ο ΑΞΟΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΜΕ ΣΤΕΡΕΑ
Όταν πριν 120 χρόνια δημιουργούνταν η διώρυγα της Κορίνθου όλοι μιλούσαν για ένα σύγχρονο θαύμα της μηχανικής. Ο νέος αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα-Υλίκη-Θήβα θα ενώσει την Πελοπόννησο με τη Στερεά μειώνοντας κατά τουλάχιστον μία ώρα την χρονοαπόσταση και κάνοντας άλλο ένα σύγχρονο θαύμα.
Το έργο ίσως διαθέτει και σιδηρόδρομο στο μέσον (στα πρότυπα της Αττικής Οδού) ενώ θα φέρει σωρεία επενδύσεων στην περιοχή αλλά και το real estate της περιοχής. Το κόστος του υπολογίζεται σε 400εκ.ευρώ ενώ ο παραχωρησιούχος θα τον «αποκτήσει» για 30 χρόνια. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος λήγει στις 13 Νοεμβρίου.
ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Η εκδήλωση ενδιαφέροντος και το σύνολο της δημοπράτησης θα γίνει με νέο μοντέλο. Ο Ανταγωνιστικός Διάλογος θα φέρει στο ίδιο τραπέζι Κράτος-Τοπική Αυτοδιοίκηση και ενδιαφερόμενους και θα τους καλέσει να βρουν το βέλτιστο σενάριο για την κατασκευή και λειτουργία των έργων.
Η περίοδος αυτή θα διαρκέσει 28 μήνες. Την Άνοιξη του 2015 θα δοθούν οι προσφορές και τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν να κατασκευάζονται το 2016.
ΠΗΓΗ : www.lefkasnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου