Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Παραποίηση απόφασης δημοτικού συμβουλίου & Η προσφυγή των βιβλιοπωλών, όπως μας ενημέρωσε ο πληρεξούσιος δικηγόρος κ. Ηλίας Τσάκαλος κατατίθεται την Δευτέρα και αναφέρει αναλυτικά τα εξής:









 Της ΕΥΗΣ ΜΠΑΚΑΛΗ-ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΥ

   Φωτιά στους επαγγελματίες του νησιού που δραστηριοποιούνται στο χώρο του βιβλίου έβαλε η παραποίηση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου αναφορικά με το που ακριβώς θα διεξαχθεί η  Έκθεση Βιβλίου, ενώ κόκκινο πανί αποτέλεσε επίσης και η μεγάλη χρονική της διάρκεια.




 Τους ασκούς του Αιόλου άνοιξε η παραποίηση της φράσης της απόφασης ότι η διοργάνωση θα διεξαχθεί στην εσωτερική πλευρά της πλατείας της παραλίας όταν, ιδίοις όμμασι, διαπίστωσαν ότι τα
περίπτερα των εκδοτών στήθηκαν ήδη στην εξωτερική πλευρά.   

   Εξοργισμένοι οι επαγγελματίες του κλάδου προσέλαβαν ως δικηγόρο τον κ. Τσάκαλο προκειμένου να καταφέρουν να αλλάξει η συγκριμένη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου η οποία, όπως χαρακτηριστικά τόνισαν, θίγει τα συμφέροντα τους.

   Σημειώνεται ότι εδώ και κάποιες ημέρες είχαν ήδη καταθέσει τις σχετικές ενστάσεις – μέσω πάντα του κ. Τσάκαλου - προκειμένου ο Δήμος να λάβει υπόψιν τις νομικές ενστάσεις επί της διαδικασίας.  




 Απόρροια πάντως όλων αυτών ήταν η αίθουσα της συνεδρίασης του χθεσινού Δημοτικού Συμβουλίου να θυμίζει αίθουσα δικαστηρίου, με τον δικηγόρο κ. Τσάκαλο να αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα αντιπαράθεσης και αντίθεσης οι επαγγελματίες με σας. Εκείνο που έχω να πω είναι ότι συχνά η Διοίκηση και το Δημοτικό Συμβούλιο εξαιτίας λαθεμένης πληροφόρησης, αδυναμίας πληροφόρησης παρανόησης πληροφόρησης εκφράζει τη βούλησή της με άκυρες διοικητικές πράξεις. Ο Νόμος έχει προβλέψει ότι η οποιαδήποτε άκυρη ή ακυρώσιμη διοικητική πράξη μπορεί να ανακληθεί και να διορθωθεί με απόφαση του ίδιου του οργάνου που την εξέδωσε. Επομένως του Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας εγκύρως αποφασίζει, αν αποφασίσει, την τροποποίηση της απόφασης η οποία με αυτό τον τρόπο γίνεται προσπάθειες από την πλευρά των πελατών μου να μεταρρυθμιστεί. Πιστεύω να μην πράξετε ενάντια στη λογική, αλλά και την ηθική μιας κοινωνίας που τόσο πολύ την έχουμε ανάγκη» τόνισε ο κ. Τσάκαλος, κάνοντας έκκληση στη Δημοτική Αρχή να δει το θέμα μετά προσοχής προκειμένου να αποφύγει ένα δικαστικό αγώνα με τους θιγόμενους επαγγελματίες της Λευκάδας, ενώ επικαλέστηκε επίσης το γράμμα του Νόμου, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο συγκεκριμένο αρ. 17 του Ν. 3377/2005».

   Την άποψή του για την διοργάνωση της Έκθεσης, αλλά και τα δικαιώματα των βιβλιοπωλών του νησιού, εξέφρασε ο κ. Βεργίνης επισημαίνοντας ότι:

«Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η Έκθεση Βιβλίου κάνει καλό στο εθίσει τον κόσμο προς το βιβλίο, γι’ αυτό και είναι περιοριστικός ο χώρος, περιοριστικός ο χρόνος και περιορισμένη μάλιστα η διάθεση του βιβλίου. Άρα όλοι αυτοί οι όροι, αν ελεγχθούν, είμαστε εντός του Νόμου. Άρα αυτό που μπορείτε και έχετε απόλυτα το δικαίωμα και πρέπει να κάνετε είναι να ελέγξετε αν τηρήθηκαν όλοι οι όροι με βάση τους οποίους αποφασίσαμε να διοργανώσουμε την έκθεση βιβλίου. Εάν όμως από κει και πέρα θέλετε όντως να προσβάλετε την απόφαση μπορείτε πράγματι να το κάνετε. Θεωρώ όμως ότι δεν είναι βάσιμη πραγματικά η προσφυγή. Αυτό που πρέπει όλοι μας να κάνουμε είναι να δούμε αν τηρήθηκαν όντως οι κανόνες και οι προϋποθέσεις. Σημειώνω ότι προσθέσαμε επίσης πως μπορούν να συμμετέχουν στην έκθεση και οι τοπικοί βιβλιοπώλες».

   Έντονες πάντως ήταν οι αντιδράσεις των παρευρισκομένων στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου βιβλιοπωλών, καθώς και του Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Λευκάδας κ. Γράψα, οι οποίοι τόνισαν ότι καμία ενημέρωση - από πλευράς του Δήμου - δεν είχαν μέχρι χθες σχετικά με τη συμμετοχή τους στην  Έκθεση Βιβλίου που ανοίγει τις πύλες της απόψε το βράδυ.

   Αργά χθες το βράδυ ο κ. Τσάκαλος μας απέστειλε το σχετικό έγγραφο πληροφορώντας μας ότι Την Δευτέρα κατατίθεται η Προσφυγή  (    Το έγγραφο του κ. Τσάκαλου αναφέρει τα εξής:)


Η προσφυγή των βιβλιοπωλών, όπως μας ενημέρωσε ο πληρεξούσιος δικηγόρος κ. Ηλίας Τσάκαλος κατατίθεται την Δευτέρα και αναφέρει αναλυτικά τα εξής:


ΠΡΟΣΦΥΓΗ
Των άρθρων 148 επόμενα
ΚΑΤΑ
Της αρίθμ 147/2013 αποφάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λευκάδος
(πρακτικά 13/13 της συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκάδας,
ΘΈΜΑ 19 ον ) ως και κατά πάσης συναφούς αποφάσεως  οργάνων του Δήμου Λευκάδος και  παντός σχετικού εγγράφου
ΕΝΩΠΙΟΝ
ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ  ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ. ΔΥΤΙΚΗΣ  ΕΛΛΑΔΑΣ  ΚΑΙ   ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

ΤΩΝ
1. Ειρήνης Βεργίνη, βιβλιοπώλου
2. της ο.ε. που εδρεύει στην Λευκάδα με την επωνυμία Ν. Τσιρίμπασης και Σια
ο.ε. βιβλιοπώλου
3. Κωνσταντίνας Κούρτη, βιβλιοπώλου
4. Μαρίνας Γράψα. Βιβλιοπώλου, κατοίκων Λευκάδος 'νομίμως
εκπροσωπουμένων από τον υπογράφοντα πληρεξ. Δικηγόρο τους Ηλία Ιωάννου Τσάκαλο, κάτοικο Λευκάδος
Προσφεύγουμε κατά της αρίθμ 147/2013  αποφάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λευκάδος και ζητούμε την εξαφάνισή της για τους κάτωθι νόμιμους, βάσιμους και αληθείς λόγους.
ΙΣΤΟΡΙΚΟ

    Κατά τον ίδιο περίπου χρόνο πέρυσι  είχε επιχειρηθεί  με την αριθμ 241/2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και κατόπιν αιτήσεως και σχετικών ενεργειών των ενδιαφερομένων και ιδία του κ. Λογοθέτη η διενέργεια υπό τον τύπον της εκθέσεως βιβλίων εμπορικών πράξεων πωλήσεως βιβλίων χωρίς  η εν λόγω έκθεση να διενεργηθεί σύμφωνα με την κείμενη Νομοθεσία και ιδία  τις διατάξεις του αρθρ 17 του Ν 3377/2005 όπως  τότε και  σήμερα τροποιήθηκε και ισχύει.
    Κατά της άνω αποφάσεως είχαμε στραφεί  με κατάλληλο προσφυγή μας , αντίγραφο της οποίας επισυνάπτουμε,( αρ πρωτ. Της υπηρεσίας σας 526/9-7-2012) και επ αυτής  ο Γραμματέας δεν εξέδωσε απόφαση , δεδομένου ότι εν τω μεταξύ η λεγομένη έκθεση  δεν πραγματοποιήθηκε  παραιτηθέντος του ενδιαφερομένου αυτής.
    Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λευκάδος κατόπιν  εντελώς ατόπου και αβασανίστου  εισηγήσεως του αντιδημάρχου κ. Γαζή Α. έλαβε  κατά πλειοψηφία  την προσβαλλομένη από  απόφαση 174/2013 της 13/13 συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου. Οι λόγοι στους οποίους στηρίζουμε την παράνομη, εσφαλμένη και ακατανόητο απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εκθέτουμε κατωτέρω εκτενώς.
    Η παραπάνω εισήγηση βασίστηκε στην  απόφαση 42/2013 της επιτροπής ποιότητας ζωής του Δήμου Λευκάδος η  οποία χωρίς να διαβάσει την σχετική νομοθεσία, χωρίς να ζητήσει συμβουλή και γνωμοδότηση από την Νομική Υπηρεσία του Δήμου, χωρίς να λογαριάσει καμιά λογική απεφάσισε  την παραχώρηση  (προσοχή σε αυτό το σημείο) από το εσωτερικό πλακόστρωτο τμήμα της πλατείας παραλίας  για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων από φορείς και επαγγελματίες που ενδιαφέρονται. (εντελώς αόριστη η απόφαση χωρίς να καθορίσει ποιοι και με ποιες προϋποθέσεις)
    Η παραπάνω απόφαση  στηρίχτηκε σε  γνωμοδότηση περί παραχώρησης (προσοχή σε αυτό το σημείο) από το εσωτερικό πλακόστρωτο τμήμα της πλατείας παραλίας  για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων από φορείς και επαγγελματίες που ενδιαφέρονται.
    Κατόπιν της αποφάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου συνήλθε η Οικονομική Επιτροπή του Δήμου και με την 104/2013 απόφαση της  εξέθεσε σε πλειοδοτική δημοπρασία  και σε εκτέλεση της αποφάσεως του ΔΣ την εκμίσθωση  τμήματος κοινοχρήστου χώρου της παραλίας της πόλης της Λευκάδας ( προσοχή  το εσωτερικό πλακόστρωτο έγινε παράνομα τμήμα κοινοχρήστου χώρου αορίστως) για την διεξαγωγή έκθεσης βιβλίου
    κατόπιν της ανωτέρω αποφάσεως η οικονομική επιτροπή  αποφάσισε  την επικύρωση δημοπρασίας που διενεργήθηκε και την ενοικίαση τμήματος πλατείας παραλίας ( προσοχή το εσωτερικό πλακόστρωτο έγινε παράνομα  τμήμα πλατείας παραλίας!!!) ΔΚ Λευκάδας για διοργάνωση έκθεσης βιβλίου
    ασφαλώς μετά ταύτα θα υπεγράφη κάποιου είδους συμφωνητικό μισθώσεως.



ΕΡΩΤΗΜΑ: ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ  ΤΟΥ ΔΣ του δήμου Λευκάδος σύννομος;  Είναι σύννομες και οι συναφείς αποφάσεις  των λοιπών οργάνων του Δήμου οι οποίες εν προκειμένω προσβάλλονται με την παρούσα μας;

Ας διερευνήσουμε το νομικό ζήτημα που ανακύπτει.

Οποιοσδήποτε κανόνας δικαίου  που αφορά  και ρυθμίζει το οποιοδήποτε ζήτημα  του οικονομικού και κοινωνικού βίου γενικού χαρακτήρα κάμπτεται (δεν εφαρμόζεται) αν ο Νομοθέτης  για το συγκεκριμένο ζήτημα θέλησε να το ρυθμίσει ειδικώς και με ειδικές και κατάλληλες για την ειδική περίπτωση διατάξεις Νόμου εν ευρεία εννοία. Από εδώ και ο κανών ο ειδικός νόμος κατισχύει του γενικού.

Για την συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει ειδικός νόμος; Θέλησε αλλιώτικα ο Νομοθέτης να ρυθμίσει τα της εμπορίας και διακινήσεως  βιβλίων στην αγορά των εμπορευμάτων και υπηρεσιών ; πώς ερύθμισε εν προκειμένω το  τμήμα αυτό της αγοράς του αγαθού «ΒΙΒΛΙΟ»;

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ για τις εκθέσεις βιβλίων ( Ν 3377/2005: Κανόνες Εξυγίανσης Εμπορίου)
ΟΝ. 3377/2005 έθεσε κανόνες για την λειτουργία της αγοράς και του εμπορίου με αντικειμενικό σκοπό να ρυθμίσει την ασυδοσία κύκλων του εμπορίου, να περιορίσει τον αθέμιτο ανταγωνισμό και να ελέγξει τις μεθόδους διακίνησης αγαθών και υπηρεσιών. Μεταξύ των τομέων εμπορίας και διακίνησης αγαθών και προϊόντων ήταν και αυτός του Βιβλίου. Ειδικότερα ρύθμισε τα των λεγομένων εκθέσεων βιβλίου που ήταν ασύδοτες και εν τοις πράγμασι λειτουργούσαν αθέμιτα σε σχέση με το εμπόριο του βιβλίου μέσω των βιβλιοπωλείων και εξευτελιστικά σε σχέση με το περιεχόμενο του Βιβλίου ως πόνημα και προϊόν της ανώτατης έκφανσης του ανθρωπίνου είδους, της νοητικής του λειτουργίας.
Οι κανόνες που έθεσε είναι αυστηρότατοι και είναι οι ακόλουθοι:
• Για την λειτουργία εκθέσεων βιβλίου απαιτείται άδεια.
• Απαγορεύεται η λιανική πώληση βιβλίων εκτός των εξαιρέσεων που
θεσπίζεται στην ίδια διάταξη ( μια έκθεση ανά νομό)
• Επιτρέπεται η πώληση σε εκθέσεις ή εκδηλώσεις εφόσον το αντικείμενο τους είναι συναφές ( πώληση σε παρουσίαση βιβλίου πχ- πώληση σε συνέδριο με θέμα σχετικό)
• Τα προς πώληση βιβλία να έχουν εκδοθεί προ πέντε τουλάχιστον ετών και διατίθενται σε μειωμένες τιμές
• Η διαδικασία είναι η υποβολή αιτήσεως και η αίτηση να περιέχει τον χρόνο (δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος από 10 μέρες), τους όρους συμμετοχής και τα προς πώληση βιβλία κατά τίτλο, ποσότητα και τιμή διάθεσης στην έκθεση και πριν από αυτήν.
Προεβλέφθη μάλιστα και διοικητική ποινή προστίμου για τους παραβάτες των παραπάνω διατάξεων από 300 έως 5000 ευρώ.

Παραθέτω αυτούσια την διάταξη του νόμου
άρθρο 17
Πωλήσεις βιβλίων
1. Για τη λειτουργία εκθέσεων βιβλίου, σε συγκεκριμένους χώρους, υπαίθριους ή στεγασμένους, απαιτείται άδεια, η οποία χορηγείται με απόφαση του αρμόδιου κατά τόπο νομαρχιακού συμβουλίου.
2. Απαγορεύεται η λιανική πώληση βιβλίων κατά τη διάρκεια εκθέσεων βιβλίου, μέσα στον εκθεσιακό χώρο. Από την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου εξαιρούνται οι εκθέσεις βιβλίου, που διοργανώνονται από συνδικαλιστικούς φορείς του τομέα έκδοσης και εμπορίας βιβλίου. Η εξαίρεση ισχύει για μία μόνο έκθεση βιβλίου, ανά συνδικαλιστικό φορέα κατ' έτος.
Όταν οι εκθέσεις βιβλίου διοργανώνονται από πανελλήνιες δευτεροβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις, η εξαίρεση ισχύει για μία έκθεση, ανά νομό. Οι εκθέσεις βιβλίου που διοργανώνονται από τους πιο πάνω φορείς στην περιφέρεια της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών Πειραιώς, απέχουν μεταξύ τους, υποχρεωτικά, τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες
3. Επιτρέπεται η πώληση βιβλίων σε εκθέσεις ή εκδηλώσεις, εφόσον το αντικείμενο τους είναι συναφές με το περιεχόμενο των βιβλίων.
"Επίσης, επιτρέπεται η πώληση βιβλίων σε υπαίθριους χώρους, από φορείς εκδοτών ή βιβλιοπωλών, εφόσον αυτά έχουν εκδοθεί πριν από πέντε (5) τουλάχιστον χρόνια και διατίθενται σε μειωμένες τιμές. "
Οι διοργανωτές των υπαίθριων πωλήσεων βιβλίου που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο, υποβάλλουν σχετική αίτηση στο νομαρχιακό συμβούλιο που προβλέπεται στην παράγραφο 1. Η αίτηση περιέχει το χρόνο διάρκειας της έκθεσης, που δεν υπερβαίνει τις δέκα (10) ημέρες, τους όρους συμμετοχής των εκδοτών ή βιβλιοπωλών και τα προς πώληση βιβλία, κατά τίτλο, ποσότητα και τιμή διάθεσης στην έκθεση και πριν από αυτήν.
*** Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 3 αντικαταστάθηκε ως άνω με το άρθρο 42 παρ.3 Ν.3734/2009,ΦΕ Α 8/28.1.2009.

4. Στους παραβάτες των διατάξεων των προηγούμενων παραγράφων επιβάλλεται, με απόφαση του κατά τόπο αρμόδιου νομαρχιακού συμβουλίου, πρόστιμο από τριακόσια (300) μέχρι πέντε χιλιάδες (5.000) ευρώ ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης.



 5. Οι διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων δεν εφαρμόζονται στις εκθέσεις βιβλίων που διοργανώνονται από το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου ή το Υπουργείο Πολιτισμού.


ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΜΑΣ
Ο  Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων (3463/2006) προβλέπει ότι  των πράξεων και οργανισμών ΤΑ εν στενή και εν ευρεία εννοία ασκεί εποπτεία ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας  μάλιστα επί λέξει ρυθμίζει τα ακόλουθα:

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Θ΄



 ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ

ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ



 Αρθρο 148



 Εποπτεία των οργάνων των Δήμων και Κοινοτήτων - Εκτελεστότητα πράξεων



 1. Ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας ασκεί εποπτεία στους Δήμους και στις Κοινότητες που συνίσταται, αποκλειστικώς, σε έλεγχο νομιμότητας και δεν επιτρέπεται να εμποδίζει την πρωτοβουλία και την ελεύθερη δράση τους.



 2. Οι αποφάσεις των δημοτικών και κοινοτικών συμβουλίων και των λοιπών συλλογικών οργάνων των Δήμων, των Κοινοτήτων και των νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου είναι εκτελεστές αφότου εκδοθούν.



Εν  συνεχεία ρυθμίζει στο άρθρο 150 τα των προσφυγών (φυσικών ή Νομικών) προσώπων κατά των αποφάσεων οργανισμών ΤΑ

Αρθρο 150



 Ασκηση και εξέταση προσφυγών



 1.α. Οποιοσδήποτε έχει έννομο συμφέρον μπορεί να προσφύγει στον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας και να προσβάλει τις αποφάσεις των συλλογικών ή μονομελών οργάνων των Δήμων, των Κοινοτήτων, των τοπικών διαμερισμάτων, των νομικών τους προσώπων δημοσίου δικαίου και των Συνδέσμων, για λόγους νομιμότητας, μέσα σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση της απόφασης ή από την κοινοποίησή της ή αφότου έλαβε γνώση αυτής.



 β. Η προσφυγή μπορεί να στρέφεται και κατά παραλείψεως οφειλόμενης νόμιμης ενέργειας των ανωτέρω οργάνων. Στην περίπτωση αυτή η προσφυγή ασκείται εντός δεκαημέρου μετά την παρέλευση άπρακτης της ειδικής προθεσμίας που, τυχόν, τάσσει ο νόμος προς έκδοση της οικείας πράξεως. Σε διαφορετική περίπτωση μετά την παρέλευση τριμήνου από την υποβολή της σχετικής αίτησης του ενδιαφερόμενου.



 2. Ο Γενικός Γραμματέας αποφαίνεται επί της προσφυγής, εντός αποκλειστικής προθεσμίας ενός (1) μηνός από την υποβολή της. Αν παρέλθει η ανωτέρω προθεσμία χωρίς να εκδοθεί απόφαση θεωρείται ότι η προσφυγή έχει απορριφθεί.

Και εν τέλει στο άρθρο 154 ρυθμίζονται τα της εκτελεστότητος των αποφάσεων του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας.

Αρθρο 154



 Υποχρέωση Συμμόρφωσης



 Τα αιρετά όργανα των Δήμων και Κοινοτήτων, οι διοικήσεις των νομικών

προσώπων και των Συνδέσμων, έχουν Υποχρέωση Συμμόρφωσης, χωρίς καθυστέρηση,προς τις αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας καθώς και της ειδικής επιτροπής, που αναφέρονται στον έλεγχο νομιμότητας των πράξεων των συλλογικών και μονομελών οργάνων των Δήμων και Κοινοτήτων, κατά τα άρθρα 149 και 150. Σε αντίθετη περίπτωση διαπράττουν σοβαρή παράβαση καθήκοντος, η οποία ελέγχεται πειθαρχικά, κατά τις διατάξεις των άρθρων 142 και 143 του παρόντος.


ΤΟ ΝΟΜΩ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΒΑΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΜΑΣ.
Μετά από αυτήν την εκτενέστατη έκθεση πραγματικών περιστατικών και της σχετικής νομοθετικής ρυθμίσεως τόσον των ουσιαστικών όσον και των διαδικαστικών προϋποθέσεων της ασκήσεως της παρούσης προσφυγής μας προκύπτει αβίαστα το νόμιμο και βάσιμο του αιτήματος μας όπως αυτό θα διατυπωθεί κατωτέρω.

Ιδού ο συλλογισμός.
Επειδή ως βιβλιοπώλες από την εξόφθαλμη αντίθεση της προσβαλλομένης αποφάσεως με την διάταξη του άρθρου 17 παράγραφοι 1,2 και 3 θιγόμεθα άμεσα καθότι  ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ  ΔΕΝ ΈΛΑΒΕ ΥΠΟΨΗ  ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ  (ούτε καν την ανέφερε είτε γιατί ήθελε να την παραβλέψει, είτε γιατί, δεν την γνώριζε, είτε γιατί ήθελε να την καταστρατηγήσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έτσι:
1) απεφασίσθη η παραχώρηση χώρου από τον Δήμο χωρίς να προηγηθεί η χορήγηση άδειας για την διενέργεια εκθέσεως που λογικά προηγείται
2) απεφασίσθη η παραχώρηση χώρου χωρίς η αίτηση να πληροί τις προϋποθέσεις που θέτει η παράγραφος 3 του άρθρου 17 του Ν 3377/2005 δηλαδή τα βιβλία να έχουν εκδοθεί πριν από 5 χρόνια, να πωλούνται με μειωμένες τιμές, να έχει διάρκεια η πώληση 10 μέρες, να καθορίζονται όροι πώλησης, να αναφέρονται τα βιβλία ένα ένα, οι τίτλοι τους, η ποσότητα που θα πωληθεί και η τιμή τους πριν από την έκθεση και μετά.
3) απεφασίσθη χωρίς να ζητηθεί  η άποψη και η θέση μας, η θέση του εμπορικού συλλόγου και η θέση της Επιτροπής και ειδικότερα το κλίμα του αθεμίτου ανταγωνισμού που δημιουργείται και έχει τρομερά αποτελέσματα για αυτήν την ύπαρξή μας.
4) απεφασίσθη  αβασανίστως από ανθρώπους που θεώρησαν  το βιβλίο ως  εμπόρευμα και όχι ως αγαθόν, ως προϊόν του ανθρωπίνου νοός και όχι των κατωτάτων  συναισθημάτων που διατρέφει  και συντηρεί  ο αθέμιτος και  ανθρωποφάγος ανταγωνισμός . Μεγαλειώδης μάλιστα  υπήρξε η προσβαλλομένη απόφαση στο σημείο εκείνο που εγκαθιστά βιβλιοπωλείο για ένα μήνα στην παραλιακή παραλία .
5) διεστάφη ακόμη ακόμη η ίδια η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου μετά την εκδοσή  της από τα  εκτελεστικά όργανα του Δήμου κάνοντας  το εσωτερικό πλακόστρωτο  τμήμα της παραλιακής πλατείας
Επειδή ως διοικούμενοι έχουμε το Διοικητικό Δικαίωμα να στραφούμε κατά της προσβαλλομένης αποφάσεως και να ζητήσουμε την εξαφάνισή της δεδομένου ότι η προσβαλλομένη απόφαση δεν ελήφθη από το αρμόδιο όργανο, με την προσήκουσα διαδικασία και εν τέλει κακοποίησε την σχετική διάταξη του Νόμου και επομένως ελέγχεται ως παράνομος και παράτυπος.
Επειδή γνώση των ως άνω ελάβαμε λίαν προσφάτως με την εγκατάσταση διαφόρων μπαρδακί στον χώρο της παραλίας.
5.ΑΙΤΗΜΑ.

Για όλα τα παραπάνω

ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ:
• Ν α γίνει δεκτή η παρούσα μας.
• Να εξαφανισθεί η προσβαλλομένη υπαρίθμ αρίθμ 174/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λευκάδος (πρακτικά 13/13 της συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκάδας) κατά της οποίας  και παντός συναφούς εγγράφου και αποφάσεως των λοιπών οργάνων παραπονούμεθα καθότι ,κατά ανωτέρω, δεν ελήφθη από το αρμόδιο όργανο, με την προσήκουσα διαδικασία και εν τέλει κακοποίησε την σχετική διάταξη του αρθρ 17 παρ 1,2 και 3 του Ν 3377/2005 και συνεπώς ελέγχεται ως παράνομος, παράτυπος και ακυρωτέα.
Λευκάδα 24 Ιουλίου 2013
Ο πληρεξούσιος δικηγόρος Των προσφευγόντων

Ηλίας Τσάκαλος 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου