Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Αποκλειστική συνέντευξη, με τη συγγραφέα Ηλιάνα Βολονάκη!

- Αγαπητή Ηλιάνα, αφού σε καλωσορίσω, μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα για σένα και για τις επαγγελματικές σου δραστηριότητες, ώστε να σε μάθουν ακόμα και αυτοί που δεν σε γνωρίζουν μέχρι σήμερα;

- Λοιπόν! Σπούδασα Στέλεχος Τραπεζικών Εργασιών, δούλεψα σε παιδικό σταθμό, αλλά με κέρδισε η συγγραφή μυθιστορημάτων.

- Απ'ό,τι ξέρω, ασχολήθηκες και με το ραδιόφωνο. Θέλεις, να μιλήσεις, για αυτό;

- Το ραδιόφωνο, μπήκε ξαφνικά στη ζωή μου, όταν μετακόμισα στο Μεσολόγγι. Βέβαια, μου αρέσει η μουσική- Ελληνική, μάλιστα- και μου αρέσει η επικοινωνία με τον κόσμο. Για αυτό και διάλεξα, να κάνω gossip news, με Ελληνική μουσική της εποχής μας!

- Πως ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκες μπροστά στο μικρόφωνο;

- Δεν έβγαινε μιλιά από το στόμα μου από το άγχος, να φανταστείς τα χέρια μου έτρεμαν. (γέλια)

- Θα ήθελες, να δεις στο θέατρο ή στην τηλεόραση κάποιο βιβλίο σου;

- Μα, φυσικά! (χαμογελά)

- Πώς εξηγείς το γεγονός ότι ενώ στην ουσία γράφεις αληθινές ιστορίες, αλλά και προσωπικούς προβληματισμούς, αυτοί που σε διαβάζουν νιώθουν ότι τους εκφράζουν εξίσου και ότι τους αφορούν;


- Μα αυτό δεν είναι το ζητούμενο για έναν συγγραφέα; Να πιάνει τα βαθύτερα σκιρτήματα της ύπαρξης, του βίου, της θνητότητας, της χαράς, της διέγερσης και μια κατάθεση τόσο προσωπική να αφορά εν τέλει την ανθρωπότητα, την ανθρώπινη συνθήκη; (χαμογελά)

- Γράφεις ασταμάτητα, έχω την αίσθηση ότι οι λέξεις είναι το οξυγόνο σου. Το καταλαβαίνω μέσα από τα βιβλία σου, αλλά και τα άρθρα σου!


- Δεν γράφω κι ασταμάτητα! (γελά) Περνώ και περιόδους βαθιάς σιγής, αλλά ότι το θέμα της γραφής με τρώει συνέχεια και με απασχολεί, είτε κοιμάμαι είτε ξυπνώ!

- Σου αρέσει το θέατρο, σωστά;

- Πάρα πολύ. Από εκείνη τη νύχτα, πού με πήγαν οι γονείς μου, στην Άννα Καρένινα!

- Είναι κλισέ ερώτηση, αλλά συνηθίζεται στις ανερχόμενες ωραίες γυναίκες. Η ομορφιά σε έχει βοηθήσει στο χώρο της συγγραφής; Ξέρεις; Έχω ακούσει πολλούς- συνήθως άνδρες- να λένε: αγοράζω αυτό το βιβλίο, επειδή μου αρέσει το πρόσωπο της/ του συγγραφέα!

- Η αλήθεια είναι ότι η εξωτερική εμφάνιση παίζει ρόλο, αλλά δεν νομίζω ότι είναι το κλειδί, δεν μπορεί από μόνη της να σου ανοίξει πόρτες.

-  Πώς έχεις καταφέρει να προστατεύσεις την προσωπική σου ζωή; Είσαι άνθρωπος, πού εμφανίζεσαι σε τηλεόραση, σε κοινωνικές εκδηλώσεις.
- Η προσωπική ζωή είναι ακριβώς αυτό, προσωπική. Όταν κάποιος δεν θέλει να τη δημοσιοποιήσει βρίσκει τρόπους για να την προστατεύσει.

- Έχεις σκεφτεί να κάνεις οικογένεια, παιδιά;

- Η οικογένεια είναι πολύ σημαντικό κεφάλαιο για μένα. Έχω μεγαλώσει σε μια αγαπημένη οικογένεια και θα ήθελα κάποια στιγμή να έχω τη δική μου. (χαμογελά)

- Ζεις, με πάθος τη ζωή σου, Ηλιάνα;

- Η αλήθεια είναι πως όντως είμαι άνθρωπος του πάθους. Με ό,τι κι αν καταπιαστώ θα παθιαστώ. Με πάθος ζω, με πάθος δουλεύω, με πάθος ονειρεύομαι. Το πάθος για μένα είναι τρόπος ζωής.

- Το μεγαλύτερο πάθος της ζωής σου ποιο είναι;

- Χωρίς δεύτερη σκέψη η συγγραφή!

- Πώς ερωτεύεται η Ηλιάνα, άραγε;


- Θα ερωτευθεί την ακτινοβολία του ανθρώπου που θα βρεθεί απέναντί της, το μυαλό του, το πόσο απελευθερωμένος είναι... Και φυσικά μείζων σημασία για μένα έχει και ο τρόπος με τον οποίον θα με προσεγγίσει ο άλλος.

- Τι είναι για σένα επιτυχία; Έχεις σκεφτεί ποτέ;

- Το ότι μέχρι τώρα έχω καταφέρει να δεθώ με τόσο κόσμο, μέσα από τα βιβλία μου! Όταν, μου στέλνουν email, ή με συναντούν στις παρουσιάσεις και μου μιλάνε για τα προσωπικά τους, για μένα, είναι επιτυχία.

- Είσαι ερωτευμένη, δηλαδή;

- Ναι... Πάντα!

- Οι φιλίες που έχεις  είναι περισσότερο με άνδρες ή με γυναίκες;

- Θυμάμαι παλιά που έκανα περισσότερο παρέα με άνδρες. Μεγαλώνοντας όμως έκανα και φίλες και μπορώ να εμπιστευτώ μια γυναίκα και να χρειαστώ κάποια στιγμή την βοήθειά της. Οι άνδρες είναι ειλικρινείς και το πιστεύω ότι μπορεί να υπάρχει μια αληθινή φιλία με μια γυναίκα και να μην βρίσκεται στην μέση ο ερωτισμός που μπορεί να τινάξει τα πάντα στον αέρα.

- -Κινηματογράφος ή θέατρο;

- Θέατρο, φυσικά! (χαμόγελα)

- Κλείνοντας, θα ήθελα να μοιραστείς μαζί μου- αλλά και με τους αναγνώστες- ευχές!

- Πάρα πολλές ευχές, γιατί δυστυχώς η εποχή που περνάμε γνωρίζουμε ότι είναι άσχημη γενικά για όλους τους ανθρώπους, αλλά εκατό φορές ασχημότερη για σας τους νέους διότι δεν ξέρουμε πού θα καταλήξει αυτή η κατάσταση. Εύχομαι λοιπόν όλα τα πράγματα να διορθωθούν προς το καλύτερο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου