ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ
Βουλευτής Ν. Λευκάδας – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
08-04-2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ, ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΖΕΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ, ΠΡΟΣΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΓΝΩΜΗΣ. Με επιστολή του προς τους φορείς της Λευκάδας, ο βουλευτής του νομού Θοδωρής Σολδάτος ζητά τη διαμόρφωση γνώμης κάθε φορέα, μέσω συζήτησης στο Διοικητικό του Συμβούλιο για το θέμα της ζεύξης Λευκάδας – Αιτωλοακαρνανίας και των συνοδών έργων (Μαρίνα μεγάλων σκαφών, νέες θαλάσσιες εγκαταστάσεις) σε συνδυασμό με την ενδεχόμενη επιβολή διοδίων.
Ο βουλευτής καλεί τους φορείς να διατυπώσουν την άποψή τους για τη νέα θέση εισόδου στη Λευκάδα, την ωφελιμότητα από τη κατασκευή της νέας Μαρίνας και των σχεδιαζόμενων θαλασσίων εγκαταστάσεων για την τοπική οικονομία και κυρίως αν συμφωνούν οι φορείς στο ενδεχόμενο επιβολής διοδίων στην υποθαλάσσια ζεύξη, σε σχέση με την αλληλεπίδραση της Λευκάδας με τις γειτονικές της περιοχές.
Ο βουλευτής προτείνει τα αποτελέσματα του διαλόγου να σταλούν στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ενόψει της επικείμενης δημοπράτησης του έργου, στις 13 Μαΐου.
Αρκετοί από τους φορείς έχουν ήδη αποστείλει απάντηση στο βουλευτή, ενώ αύριο συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Λευκάδας για το ζήτημα.
Ο βουλευτής στην επιστολή του, θεωρεί ότι αντίστοιχη θέση πρέπει να λάβουν (αν δεν το έχουν ήδη πράξει) και οι υποψήφιοι για το Δήμο Λευκάδας και την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, με τη διαμεσολάβηση των Μ.Μ.Ε. της περιοχής.
Ακολουθεί η επιστολή του βουλευτή:
Λευκάδα, 24-03-2014
Προς:
1. Δήμαρχο & Δημοτικό Συμβούλιο Λευκάδας
2. Αντιπεριφερειάρχη Λευκάδας
3. Επιμελητήριο Λευκάδας
4. Εμπορικό Σύλλογο Λευκάδας
5. Επαγγελματικό & Εμπορικό Σύλλογο Ελλομένου
6. Εργατικό Κέντρο Λευκάδας
7. Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Λευκάδας
8. Ένωση Ξενοδόχων Λευκάδας
9. Ομοσπονδία Συλλόγων Δωματίων-Διαμερισμάτων Λευκάδας
10. Τοπικό τμήμα Τ.Ε.Ε.
11. Δικηγορικό Σύλλογο Λευκάδας
12. Ιατρικό Σύλλογο Λευκάδας
Θέμα: Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας
Αγαπητοί φίλοι,
Στις 13 Μαΐου, έχει προγραμματιστεί η δημοπράτηση της «Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης & Εκμετάλλευσης του έργου: Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας».
Στην τελευταία σελίδα της επιστολής μου, παραθέτω σύντομη περιγραφή του έργου.
Το εγχείρημα της δημοπράτησης του έργου μέχρι σήμερα, δεν είχε αποτέλεσμα, (αναβλήθηκε 4 φορές), ελλείψει ενδιαφέροντος εκ μέρους των δυνητικών επενδυτών. Σημειώνω ότι η ανταποδοτικότητα του έργου, βασίζεται στην εκμετάλλευση της Μαρίνας σκαφών μεγάλου μήκους, που συμπεριλαμβάνεται στο έργο, (μη ανταγωνιστικής προς την υφιστάμενη Μαρίνα) και στην καταβολή διοδίων.
Το ζήτημα κυριαρχεί σήμερα στο νομό μας. Έχουν διατυπωθεί απόψεις από φορείς και ειδικούς.
Διακατεχόμενος από την αντίληψη, ότι οι φορείς του νομού πρέπει να καθορίσουν με την άποψή τους την προοπτική του σημαντικότερου κατά τη γνώμη μου εγχειρήματος, που αφορά στην ταυτότητα και τη φυσιογνωμία της Λευκάδας στο μέλλον, σας προσκαλώ στην ενεργό συνδιαμόρφωση αυτής της απόψεως.
Προτείνω κάθε φορέας, να συγκαλέσει συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου και να εκθέσει την τελική του άποψη ακολουθώντας τους εξής άξονες προβληματισμού:
1. Είναι απαραίτητη η μεταφορά της εισόδου του νησιού στη νέα προτεινόμενη θέση, δεδομένης της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης που προκαλείται στην πόλη, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο, από όσους έχουν προορισμό περιοχές της Λευκάδας εκτός πόλης; Σημειώνεται ότι από το υφιστάμενο οδικό δίκτυο, διέρχονται και τα οχήματα που έχουν προορισμό την Κεφαλονιά.
2. Συμμεριζόμαστε την ώθηση που θα δώσει στην τοπική οικονομία, η κατασκευή της νέας Μαρίνας 100 θέσεων για μεγάλα γιωτ και των νέων θαλασσίων εγκαταστάσεων;
3. Πόσο συμφωνούμε στην αναγκαιότητα σύνδεσης της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία, μέσω υποθαλάσσιας ζεύξης, δια της οποίας εκτοξεύεται ο προϋπολογισμός του έργου, με προοπτική η επένδυση να αποσβεστεί και με την επιβολή διοδίων, εκτός από την εκμετάλλευση της νέας Μαρίνας;
Πόσο επιδρά η επιβολή διοδίων στην υφιστάμενη σχέση της Λευκάδας με τις γειτονικές περιοχές της Αιτωλοακαρνανίας, στην κοινωνική, εργασιακή, σπουδαστική, εμπορική και γενικότερα οικονομική διαμορφωμένη αλληλεπίδραση;
Πόσο επιδρά η επιβολή διοδίων στην ταυτότητα και τη φυσιογνωμία της Λευκάδας, ως «στεριανού» νησιού, τόσο για τους επισκέπτες της, όσο και για τους ίδιους τους κατοίκους της;
1. Είναι δυνατή η συμπίεση του κόστους του έργου, αν αντί της υποθαλάσσιας σύνδεσης, επιδιωχθεί πλωτή γέφυρα στην ίδια περίπου θέση, με αντίστοιχη κατασκευή των απαιτούμενων οδοστρωμάτων, ώστε να αποφευχθούν τα διόδια;
Πόσο δυσχεραίνεται σε μια τέτοια περίπτωση, η διέλευση των σκαφών;
Είναι προφανές ότι παραθέτω εκείνους τους άξονες προβληματισμού, οι οποίοι κατά την άποψή μου μπορούν να οδηγήσουν σε συγκροτημένη στάση και πρόταση προς την πολιτεία και ιδιαίτερα προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Αν ωστόσο κάποιος φορέας θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξουν πρόσθετες αναφορές στον προβληματισμό μας, δεν έχει παρά να τους αναφέρει.
Επειδή ο χρόνος είναι περιορισμένος, παρακαλώ θερμά να ανταποκριθείτε με γραπτή σας απάντηση, μέχρι την Παρασκευή, 4-04-2014.
Πρόθεσή μου είναι να συγκαλέσω στη συνέχεια, συνάντηση των φορέων που θα απαντήσουν, ώστε να διαμορφωθεί η τελική μας θέση, που θα διαβιβάσω και όλοι μαζί θα υποστηρίξουμε προς τους αρμοδίους.
Φιλικά
Θοδωρής Σολδάτος
ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πρόθεση της πολιτείας είναι η κινητοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση της κατασκευής, της λειτουργίας, της συντήρησής & της εκμετάλλευσής του. Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων/ Μελετών-Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Αττικής και Ιονίας Οδού (ΕΥΔΕ / Μ-Κ- Ε.Π.Α. & ΙΟ).
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ανάληψη με σύμβαση παραχώρησης της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του έργου της οδικής σύνδεσης της Λευκάδας με τον Ν. Αιτωλοακαρνανίας μέσω υποθαλάσσιας σήραγγας (σε αντικατάσταση της υφιστάμενης γέφυρας), με τα συνοδά έργα.
Το έργο περιλαμβάνει:
- Την κατασκευή οδικού τμήματος συνολικού μήκους 3 χλμ. περίπου (συμπεριλαμβανομένης της υποθαλάσσιας σήραγγας). Η αφετηρία θα βρίσκεται επί της Εθνικής Οδού 42 (Αμφιλοχία-Λευκάδα) νοτιοανατολικά του Κάστρου της Αγ. Μαύρας και το πέρας θα βρίσκεται στον περιφερειακό δακτύλιο της πόλης της Λευκάδας,
- Την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας κάτω από τον υφιστάμενο Δίαυλο Λευκάδας, με τα απαραίτητα τεχνικά έργα εισόδου και εξόδου, συνολικού μήκους 1,1 χλμ. περίπου, ώστε να είναι δυνατή η απρόσκοπτη διέλευση των πλοίων από τον Δίαυλο και η ταυτόχρονη είσοδος/έξοδος των οχημάτων στο νησί της Λευκάδας, καθώς και την κατασκευή των απαραίτητων οδικών συνδέσεων με το υφιστάμενο δίκτυο,
- Τη διαπλάτυνση του Διαύλου Λευκάδας, στο τμήμα από το τεχνικό έργο της υποθαλάσσιας σήραγγας μέχρι το κάστρο Αγ. Μαύρας,
- Την κατασκευή Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας) σκαφών μεγάλου μήκους στην περιοχή του Διαύλου, βορειοανατολικά του υφιστάμενoυ και υπό λειτουργία τουριστικού λιμένα σκαφών αναψυχής Λευκάδας, εφόσον ενταχθεί στο έργο παραχώρησης.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε τρεις (3) φάσεις:
- Α' φάση: εκδήλωση ενδιαφέροντος - προεπιλογή,
- Β' φάση: ανταγωνιστικός διάλογος - διαβούλευση,
- Γ' φάση: υποβολή δεσμευτικών προσφορών και ανάδειξη αναδόχου.
Μητροπόλεως 1, 105 57 Αθήνα, Τηλ.: 210 370 9666, 210 323 9126, Φαξ: 210 370 9669
Καρούσου Τζαβαλά 4, 311 00 Λευκάδα, Τηλ.: 26450 21414, 26450 21499, Φαξ: 26450 21399
info@thsoldatos.gr / www.thsoldatos.gr
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ
Βουλευτής Ν. Λευκάδας – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
08-04-2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ, ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΖΕΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ, ΠΡΟΣΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΓΝΩΜΗΣ. Με επιστολή του προς τους φορείς της Λευκάδας, ο βουλευτής του νομού Θοδωρής Σολδάτος ζητά τη διαμόρφωση γνώμης κάθε φορέα, μέσω συζήτησης στο Διοικητικό του Συμβούλιο για το θέμα της ζεύξης Λευκάδας – Αιτωλοακαρνανίας και των συνοδών έργων (Μαρίνα μεγάλων σκαφών, νέες θαλάσσιες εγκαταστάσεις) σε συνδυασμό με την ενδεχόμενη επιβολή διοδίων.
Ο βουλευτής καλεί τους φορείς να διατυπώσουν την άποψή τους για τη νέα θέση εισόδου στη Λευκάδα, την ωφελιμότητα από τη κατασκευή της νέας Μαρίνας και των σχεδιαζόμενων θαλασσίων εγκαταστάσεων για την τοπική οικονομία και κυρίως αν συμφωνούν οι φορείς στο ενδεχόμενο επιβολής διοδίων στην υποθαλάσσια ζεύξη, σε σχέση με την αλληλεπίδραση της Λευκάδας με τις γειτονικές της περιοχές.
Ο βουλευτής προτείνει τα αποτελέσματα του διαλόγου να σταλούν στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ενόψει της επικείμενης δημοπράτησης του έργου, στις 13 Μαΐου.
Αρκετοί από τους φορείς έχουν ήδη αποστείλει απάντηση στο βουλευτή, ενώ αύριο συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Λευκάδας για το ζήτημα.
Ο βουλευτής στην επιστολή του, θεωρεί ότι αντίστοιχη θέση πρέπει να λάβουν (αν δεν το έχουν ήδη πράξει) και οι υποψήφιοι για το Δήμο Λευκάδας και την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, με τη διαμεσολάβηση των Μ.Μ.Ε. της περιοχής.
Ακολουθεί η επιστολή του βουλευτή:
Λευκάδα, 24-03-2014
Προς:
1. Δήμαρχο & Δημοτικό Συμβούλιο Λευκάδας
2. Αντιπεριφερειάρχη Λευκάδας
3. Επιμελητήριο Λευκάδας
4. Εμπορικό Σύλλογο Λευκάδας
5. Επαγγελματικό & Εμπορικό Σύλλογο Ελλομένου
6. Εργατικό Κέντρο Λευκάδας
7. Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Λευκάδας
8. Ένωση Ξενοδόχων Λευκάδας
9. Ομοσπονδία Συλλόγων Δωματίων-Διαμερισμάτων Λευκάδας
10. Τοπικό τμήμα Τ.Ε.Ε.
11. Δικηγορικό Σύλλογο Λευκάδας
12. Ιατρικό Σύλλογο Λευκάδας
Θέμα: Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας
Αγαπητοί φίλοι,
Στις 13 Μαΐου, έχει προγραμματιστεί η δημοπράτηση της «Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης & Εκμετάλλευσης του έργου: Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας».
Στην τελευταία σελίδα της επιστολής μου, παραθέτω σύντομη περιγραφή του έργου.
Το εγχείρημα της δημοπράτησης του έργου μέχρι σήμερα, δεν είχε αποτέλεσμα, (αναβλήθηκε 4 φορές), ελλείψει ενδιαφέροντος εκ μέρους των δυνητικών επενδυτών. Σημειώνω ότι η ανταποδοτικότητα του έργου, βασίζεται στην εκμετάλλευση της Μαρίνας σκαφών μεγάλου μήκους, που συμπεριλαμβάνεται στο έργο, (μη ανταγωνιστικής προς την υφιστάμενη Μαρίνα) και στην καταβολή διοδίων.
Το ζήτημα κυριαρχεί σήμερα στο νομό μας. Έχουν διατυπωθεί απόψεις από φορείς και ειδικούς.
Διακατεχόμενος από την αντίληψη, ότι οι φορείς του νομού πρέπει να καθορίσουν με την άποψή τους την προοπτική του σημαντικότερου κατά τη γνώμη μου εγχειρήματος, που αφορά στην ταυτότητα και τη φυσιογνωμία της Λευκάδας στο μέλλον, σας προσκαλώ στην ενεργό συνδιαμόρφωση αυτής της απόψεως.
Προτείνω κάθε φορέας, να συγκαλέσει συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου και να εκθέσει την τελική του άποψη ακολουθώντας τους εξής άξονες προβληματισμού:
1. Είναι απαραίτητη η μεταφορά της εισόδου του νησιού στη νέα προτεινόμενη θέση, δεδομένης της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης που προκαλείται στην πόλη, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο, από όσους έχουν προορισμό περιοχές της Λευκάδας εκτός πόλης; Σημειώνεται ότι από το υφιστάμενο οδικό δίκτυο, διέρχονται και τα οχήματα που έχουν προορισμό την Κεφαλονιά.
2. Συμμεριζόμαστε την ώθηση που θα δώσει στην τοπική οικονομία, η κατασκευή της νέας Μαρίνας 100 θέσεων για μεγάλα γιωτ και των νέων θαλασσίων εγκαταστάσεων;
3. Πόσο συμφωνούμε στην αναγκαιότητα σύνδεσης της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία, μέσω υποθαλάσσιας ζεύξης, δια της οποίας εκτοξεύεται ο προϋπολογισμός του έργου, με προοπτική η επένδυση να αποσβεστεί και με την επιβολή διοδίων, εκτός από την εκμετάλλευση της νέας Μαρίνας;
Πόσο επιδρά η επιβολή διοδίων στην υφιστάμενη σχέση της Λευκάδας με τις γειτονικές περιοχές της Αιτωλοακαρνανίας, στην κοινωνική, εργασιακή, σπουδαστική, εμπορική και γενικότερα οικονομική διαμορφωμένη αλληλεπίδραση;
Πόσο επιδρά η επιβολή διοδίων στην ταυτότητα και τη φυσιογνωμία της Λευκάδας, ως «στεριανού» νησιού, τόσο για τους επισκέπτες της, όσο και για τους ίδιους τους κατοίκους της;
1. Είναι δυνατή η συμπίεση του κόστους του έργου, αν αντί της υποθαλάσσιας σύνδεσης, επιδιωχθεί πλωτή γέφυρα στην ίδια περίπου θέση, με αντίστοιχη κατασκευή των απαιτούμενων οδοστρωμάτων, ώστε να αποφευχθούν τα διόδια;
Πόσο δυσχεραίνεται σε μια τέτοια περίπτωση, η διέλευση των σκαφών;
Είναι προφανές ότι παραθέτω εκείνους τους άξονες προβληματισμού, οι οποίοι κατά την άποψή μου μπορούν να οδηγήσουν σε συγκροτημένη στάση και πρόταση προς την πολιτεία και ιδιαίτερα προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Αν ωστόσο κάποιος φορέας θεωρεί ότι πρέπει να υπάρξουν πρόσθετες αναφορές στον προβληματισμό μας, δεν έχει παρά να τους αναφέρει.
Επειδή ο χρόνος είναι περιορισμένος, παρακαλώ θερμά να ανταποκριθείτε με γραπτή σας απάντηση, μέχρι την Παρασκευή, 4-04-2014.
Πρόθεσή μου είναι να συγκαλέσω στη συνέχεια, συνάντηση των φορέων που θα απαντήσουν, ώστε να διαμορφωθεί η τελική μας θέση, που θα διαβιβάσω και όλοι μαζί θα υποστηρίξουμε προς τους αρμοδίους.
Φιλικά
Θοδωρής Σολδάτος
ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πρόθεση της πολιτείας είναι η κινητοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση της κατασκευής, της λειτουργίας, της συντήρησής & της εκμετάλλευσής του. Φορέας Υλοποίησης του έργου είναι η Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων/ Μελετών-Κατασκευών Έργων Παραχώρησης Αττικής και Ιονίας Οδού (ΕΥΔΕ / Μ-Κ- Ε.Π.Α. & ΙΟ).
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Ανάληψη με σύμβαση παραχώρησης της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του έργου της οδικής σύνδεσης της Λευκάδας με τον Ν. Αιτωλοακαρνανίας μέσω υποθαλάσσιας σήραγγας (σε αντικατάσταση της υφιστάμενης γέφυρας), με τα συνοδά έργα.
Το έργο περιλαμβάνει:
- Την κατασκευή οδικού τμήματος συνολικού μήκους 3 χλμ. περίπου (συμπεριλαμβανομένης της υποθαλάσσιας σήραγγας). Η αφετηρία θα βρίσκεται επί της Εθνικής Οδού 42 (Αμφιλοχία-Λευκάδα) νοτιοανατολικά του Κάστρου της Αγ. Μαύρας και το πέρας θα βρίσκεται στον περιφερειακό δακτύλιο της πόλης της Λευκάδας,
- Την κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας κάτω από τον υφιστάμενο Δίαυλο Λευκάδας, με τα απαραίτητα τεχνικά έργα εισόδου και εξόδου, συνολικού μήκους 1,1 χλμ. περίπου, ώστε να είναι δυνατή η απρόσκοπτη διέλευση των πλοίων από τον Δίαυλο και η ταυτόχρονη είσοδος/έξοδος των οχημάτων στο νησί της Λευκάδας, καθώς και την κατασκευή των απαραίτητων οδικών συνδέσεων με το υφιστάμενο δίκτυο,
- Τη διαπλάτυνση του Διαύλου Λευκάδας, στο τμήμα από το τεχνικό έργο της υποθαλάσσιας σήραγγας μέχρι το κάστρο Αγ. Μαύρας,
- Την κατασκευή Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας) σκαφών μεγάλου μήκους στην περιοχή του Διαύλου, βορειοανατολικά του υφιστάμενoυ και υπό λειτουργία τουριστικού λιμένα σκαφών αναψυχής Λευκάδας, εφόσον ενταχθεί στο έργο παραχώρησης.
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί σε τρεις (3) φάσεις:
- Α' φάση: εκδήλωση ενδιαφέροντος - προεπιλογή,
- Β' φάση: ανταγωνιστικός διάλογος - διαβούλευση,
- Γ' φάση: υποβολή δεσμευτικών προσφορών και ανάδειξη αναδόχου.
Μητροπόλεως 1, 105 57 Αθήνα, Τηλ.: 210 370 9666, 210 323 9126, Φαξ: 210 370 9669
Καρούσου Τζαβαλά 4, 311 00 Λευκάδα, Τηλ.: 26450 21414, 26450 21499, Φαξ: 26450 21399
info@thsoldatos.gr / www.thsoldatos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου