Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Η ΕΛΜΕ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ





 ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ


 Η Υπουργική Απόφαση για τις υποχρεωτικές μετατάξεις των εκπαιδευτικών γεννά πλήθος ερωτημάτων όπως: 

    Τι απέγιναν οι αιτήσεις για μετάταξη καθηγητών ειδικοτήτων στην Α/θμια Εκπαίδευση;
    Τι απέγιναν οι αιτήσεις για μετάταξη από ειδικότητα σε ειδικότητα στη Δ/θμια Εκπαίδευση;
    Πότε θα γίνουν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ; Αληθεύουν οι φήμες ότι μπορεί να μη γίνουν ή να πάνε για Σεπτέμβρη και βάλε;
    Πώς προέκυψαν τα νούμερα κενών και πλεονασμάτων της εγκυκλίου;
    Πώς θα γνωρίζει κάποιος εάν ανήκει στο πλεονάζον προσωπικό, ώστε να κάνει   αίτηση; Είναι όσοι βρίσκονται σε διάθεση, χωρίς οργανική; Είναι όσοι βρέθηκαν χωρίς οργανική με την μείωση των ωρών της α΄ ανάθεσης σε 10; Ποιοι είναι οι πλεονάζοντες;
    Τι θα γίνει αν οι αιτήσεις για μετάταξη δεν καλύψουν τις κενές θέσεις στην Α/θμια και στις Διευθύνσεις;
    Οι θέσεις στην Α/θμια Εκ/ση αφορούν κατά κύριο λόγο στα Ολοήμερα Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ). Το πρόγραμμα όμως των ΕΑΕΠ είναι ενταγμένο στα ΕΣΠΑ, έχει ημερομηνία λήξης 31/12/2015 και συγκεκριμένη χρηματοδότηση 107 εκ. ευρώ (ΥΠΔΒΜΘ -ναι έτσι το λέγανε τότε- 24-12-2010 αρ. πρωτ. 27546).

Οι θέσεις αυτές θα είναι οργανικές;

Θα παραμείνουν οι θέσεις αυτές μετά τη λήξη του προγράμματος;

Υπάρχουν επίσης φλέγοντα ερωτήματα τα οποία πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να απαντηθούν και τα οποία περιμένουν όλοι οι συνάδελφοι για να προχωρήσουν ή όχι σε αίτηση και είναι τα εξής:

    Όσοι είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δεν κάνουν αίτηση υποχρεωτικής μετάταξης ά έχουν κυρώσεις; Ακούστηκε ότι πιθανόν να μηδενιστούν τα μόρια τους και ότι θα τεθούν στο τέλος της κατάταξης στη διεύθυνση στην οποία ανήκουν .Αληθεύει; Αν όχι , είναι σημαντικό να υπάρξει διαβεβαίωση
    Υπάρχει   περίπτωση αν τα μόρια του εκπαιδευτικού δεν επαρκούν για την κάλυψη της 1ης και 2ης προτίμησης του να μετακινηθεί πανελλαδικά στα εναπομείναντα κενά χωρίς τη θέληση του;
    σε κάποια διεύθυνση καλυφθούν τα κενά αλλά απομένει ακόμα πλεονάζον προσωπικό, τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; ( Πχ στη Λευκάδα έχει βγάλει 8 πλεόνασμα στη ειδικότητα των γαλλικών , καλύπτονται οι 4 θέσεις που έχουν προβλεφθεί για την Α/θμια και εξακολουθούν να υπάρχουν 5 πλεόνασμα που μπορεί να μην έχουν κάνει χαρτιά για πουθενά ή να μην έχουν πιάσει την προτίμηση τους. Ποιοι θεωρούνται σε αυτή την περίπτωση πλεονάζοντες από αυτούς που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ;
    Κάποιος μπορεί να βάλει 2 διαφορετικές διευθύνσεις; Πχ 1η ) Α Αθήνας   2η) Λευκάδα

 ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ;


Π.χ. ειδικότητες που χρειάζονται, πλήθος θέσεων ανάλογα με τον αριθμό σχολείων και εκπαιδευτικών κάθε Διεύθυνσης…

 ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ Α/ΘΜΙΩΝ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ;

ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΈΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ;


 Ο υπουργός Παιδείας καλεί (ή υποχρεώνει) τους συναδέλφους, με μια απαράδεκτη εγκύκλιο, που βρίθει αυθαιρεσιών, ασαφειών, λαθών και σκόπιμων παραλείψεων, να υποβάλουν αιτήσεις για να μεταταγούν σε οργανικές θέσεις που δεν έχουν συσταθεί μέχρι τώρα, αλλά πρόκειται να δημιουργηθούν στο μέλλον

Στην ουσία, εκβιάζει χιλιάδες συναδέλφους, που φρόντισε να τους χαρακτηρίσει «πλεονάζοντες», να δεχτούν να μεταταγούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ή σε διοικητικές θέσεις προκειμένου να μην απολυθούν.  Βέβαια, ούτως ή άλλως ο υπουργός Παιδείας και η κυβέρνηση κατασκευάζουν νέες «δεξαμενές», από τις οποίες θα «αντλήσουν» συναδέλφους για διαθεσιμότητες, υποχρεωτικές μετατάξεις και απολύσεις.

Χαρακτηριστικό των μεθόδων που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση για να επιβάλει την πολιτική της είναι το γεγονός ότι παρακάμπτονται όχι μόνο τα υπηρεσιακά συμβούλια, αλλά ακόμη και ο ίδιος ο διοικητικός μηχανισμός του Υπ. Παιδείας. Στα αγωνιώδη και εύλογα ερωτήματα χιλιάδων συναδέλφων δεν δίνεται, εδώ και μέρες, καμιά απάντηση.

 Οφείλουμε να συνεχίσουμε τη δράση  μας όλο το επόμενο διάστημα για  να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας  στην εργασία και το Δημόσιο Σχολείο.

Από το Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου