Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Τι λέει για την Ευαγγελία Αραβανή ο Ηλίας Βρεττός










«Με την Ευαγγελία ταιριάζουμε, κουμπώνουμε. Με πάει μπροστά»


Ο Ηλίας Βρεττός μίλησε στην εφημερίδα Real News για τη σχέση του με την Ευαγγελία Αραβανή, το κυνηγητό με τους φωτογράφους και τις αποφάσεις που πήρε πρόσφατα για τη ζωή του.

«Κατά το παρελθόν, έχω ζήσει σχέσεις με τις οποίες κρυβόμουν μέσα σε ένα σπίτι γιατί δεν ήθελα να δημοσιοποιηθούν. Σήμερα δεν έχω πλέον άρνηση. Την προηγούμενη Δευτέρα έγινα 30 χρονών και αποφάσισα ότι θέλω να ζήσω. Να βγω έξω με τον άνθρωπό μου και να περάσω καλά» δήλωσε ο γνωστός τραγουδιστής. Μάλιστα, πάνω στο ίδιο θέμα, πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να είμαι κλεισμένος σε τέσσερις τοίχους. Φέτος αποφάσισα ότι θέλω να είμαι ελεύθερος, θέλω να ζήσω και έτσι προέκυψαν κάποιες φωτογραφίες».

 Επίσης, ο Ηλίας Βρεττός μίλησε για όσα των ενώνουν με την Ευαγγελία Αραβανή: «Ο έρωτας είναι θέμα χημείας και μεταξύ μας υπάρχει έντονη χημεία. Ταιριάζουμε, κουμπώνουμε, αισθανόμαστε καλά και ζούμε πολύ όμορφα. Είμαι με έναν άνθρωπο που με πηγαίνει μπροστά, που σέβεται τα θέλω μου, τις επιθυμίες μου και τις ιδιαιτερότητες του επαγγέλματός μου»



πηγη:yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου