Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ







Σε κάθε Λευκαδίτη και Λευκαδίτισσα, στα νησιά μας και στην διασπορά.


Φίλοι και φίλες

Με συναίσθηση της ευθύνης, σας ανακοινώνω την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος Λευκάδας στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές.
Κίνητρο για την απόφασή μου αυτή, εκτός από την αδιαμφισβήτητη αγάπη μου για τον τόπο και την αγωνία για το μέλλον του, ήταν κυρίως οι παραινέσεις μεγάλης μερίδας των συμπολιτών μας. Έτσι συζήτησα με πολλούς από σας, μοιράστηκα κοινούς προβληματισμούς για το αύριο των νησιών μας, και κατέληξα στην απόφασή μου να είμαι και πάλι παρών, ειδικά σήμερα που η βαθιά κοινωνική και οικονομική κρίση, αποτρέπει την ανάληψη  πολιτικής ευθύνης. Όμως η πορεία μου στη ζωή και η διαδρομή μου στην πολιτική, μου επιβάλλουν να μην υπεκφεύγω στα δύσκολα, αλλά αντίθετα να είμαι στην πρώτη γραμμή, να δίνω μάχες, να αναλαμβάνω ευθύνες, να ανοίγω δρόμους και να υλοποιώ οράματα.
Mε γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Έχουμε πορευτεί μαζί αρκετά χρόνια και είχα την τιμή να αναγνωρίσετε επανειλημμένα τις προσπάθειές μου, για την πρόοδο της Λευκάδας και των νησιών μας. Μαζί καταφέραμε πολλές φορές το ακατόρθωτο. Φέραμε τα πάνω κάτω.  Κάναμε πρώτα την πόλη της Λευκάδας μια λειτουργική πρωτεύουσα με σύγχρονες υποδομές και μια μαρίνα που αποτελεί σημείο αναφοράς εντός και εκτός Ελλάδας. Μετά κάναμε τα νησιά μας μοναδικό τουριστικό προορισμό, που απέδειξαν ότι αντέχουν όταν η βαθιά ύφεση στη χώρα μας δεν αφήνει τίποτα όρθιο. 
Τώρα είμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο στοίχημα, πιο σύνθετο και πιο περίπλοκο. Οι δύσκολοι καιροί απαιτούν νέες μορφές επιχειρηματικότητας, καινοτομίες και άλλους προσανατολισμούς.  Η επόμενη μέρα πρέπει να βρει την περιοχή
 ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
μας οχυρωμένη, ώστε να αποτελέσει μοντέλο ανάπτυξης με θέσεις εργασίας που θα εξασφαλίσουν την ευημερία των συμπατριωτών μας για πολλές δεκαετίες.  Έχουμε και τη γνώση και την εμπειρία και τη δύναμη να το πετύχουμε.  Αρκεί να ανοίξουμε το βηματισμό μας και να φτάσουμε έγκαιρα στην καρδιά των κέντρων λήψης των αποφάσεων, αξιοποιώντας όλους τους πόρους και τις χρηματοδοτήσεις της Ε.Ε. με τις καινοτόμες ιδέες μας. Πιστέψτε με, δεν υπάρχουν κλειστές πόρτες όταν ξέρεις που βρίσκονται τα κλειδιά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου